Tuesday, April 19, 2011

Bukan takut kehilangan diri mu tapi takut kehilangan cinta mu~

Eceh..

Tajuk tak hinggat punya...

Itu sebenarnya adalah lirik..penangan tengok Maharaja Lawak..Raja lawak yang bermusim-musim sebelum ni ai x pernah follow pun..

Tapi Maharaja Lawak ni best..Maybe sebab dia longgokkan semua pelawak2 yang best...
Last week tema mereka adalah musical...so depa ni kene wat lawak dlm bentuk musical..

Masa Jozan (Johan & Zizan) punya turn..depa wat lagu campur2..ader satu lagu tu sangat sedap ai dengar..ai pernah dengar lagu ni before tapi bila dengar lagu tu balik mcm best jerk..simple..

Maharaja Lawak *Mari Menonton*

Ku tak peduli
Bila ku benar-benar cinta mati
Ku tak peduli

Ku memang begini
Bila ku benar-benar cinta mati
Ku tak peduli
Apa saja yang ku inginkan kamu rela

Reff:
Bukannya aku takut akan kehilangan dirimu
Tapi aku takut kehilangan cintamu
Mungkin saja saat itu kau mempermainkan aku
Seakan kau bisa membalas cintaku

Kau takkan mengerti
Yang selama ini aku rasakan, pasti
Kau tak peduli
Bila saja yang ku inginkan kamu rela

Title: Bukannya Aku Takut
By:juliette


huh..hari ini..harga emas naik lagi...(tetiba)..last ai tengok aritu RM154 kot..tapi tadi kawan ai ckp dah naik RM161..ehem..ehem..ehem..(pada yang berkenaan) =D

No comments:

Post a Comment