Wednesday, October 5, 2011

Parking Maheii

Mak cik pokai......!
Source : Pakcik google..
Taadi wat installation kat bangunan Megan Avenue depan KLCC nun..syok jerk parking bwh basement..daripada pkul 9 - 5.30..riang ria nak balik..g kat autopay,masuk token..skali hamik kooo...RM19..waaaaaaa...ader 3 ari nak g sana lg..

Hectic weeks.....!
Source: pakcik google..my gud fren

Mata ai rasa macam dah x bley bukak dis week..3 ari pektis install vmware rebe tu dalam lappy..memula pekejadah vmware pun x tau..dah assign utk keja ni..baru la tau pekdah nye..hadoii la dak IT..3 ari kena installation kat server RedHat nun...n also ai kena jadi trainer untuk Linux linuk ni..hadoiiiiiiiii..

Everything is new for me!

Saya budak baru belajar..google adalah kawan baik ai skang..punoh segala kalau google ilang dari pandangan

But I LOVE this job..cuma sila beri saya tunjuk ajar..Sila jangan pandang saya macam rimau nampak lembu..saya bukan lembu la..cuma saya belum cukup ilmu..orang kata, tak nak sesat jangan malu bertanya..yer, saya tau...Hafizah, jika awak tidak cuba mencari solution sendiri, awak tidak akan belajar..Tapi kalau tak tau hujung pangkal mana nak cari..kena la tanya kan..ate ker.... (emo jap)

Dek kerana tension tahap gaban, penat kepala, penat mata n lesu dok dlm chiller server tu..napsu makan ai adalah sangat dasat..nak mongap jer keje nye...terutama skali eskrem..rasa sedap giloss dapat makan eskrem!paddle pop rainbow terutama skali...lega jer masuk tekak wei...

Okeh, nak sambung baca buku (Waaa, sangat x suka la idup asik teringat buku ni,ai bukan student lg okeh) kang apa yang ai nak ngajo kat depa2 yang datang training nun..sesama x tau..hehehe



Kepada sesapa yang berkenaan..jom la bercuti lg..ai mening..

Tak sabau nak tunggu orang belanja ai tudung pink esok..yeay!

Daaaaaaaaa





No comments:

Post a Comment